City lights
2012-11-23 / 02:59:00 / Fotografiska intresset

Idag, idag idag... Skulle kunna rabbla om vad som hänt en dag som denna men jag är inte för att göra sådant. Oftast tycker jag själv det är tråkigt att läsa så att skriva det är inge vidare heller. Men vad jag kan säga är att trippen till fjollträsket var riktigt lyckad, och rolig såklart! Tänkte slänga upp några bilder från den resan, men inte i detta inlägg. Istället får det duga med några bilder på storstaden jag bor i (ironi där) som jag och Amanda tog oss an att fota lite kvällen som var. Woosh.
 

Och självklart bilr kvaliteten kass då bilderna ligger på blogg.se.
Skulle mer än gärna vilja veta varför det är på det viset.

1 Kommentarer
Alex:

Fina bilder!

Svar: Tack vännen (:
Zebran



SKRIVET DEN: 2012-11-23 KL: 03:08:21



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: