Wake the dead
2012-11-15 / 14:44:00 / Allt om inget

Det här med att skriva blogg är inte så svårt egentligen, jag har saker på hjärnan och hjärtat som jag skulle kunna slänga in i ett inlägg men jag kommer inte längre än så. En idé och sen tar det stopp. Men planen nu är att jag ska försöka komma längre än bara en tanke.
 
Fyllde förresten år i förrgår! Så nu är den magiska 20 års gränsen uppnådd, men inte känner jag någon större skillnad. Fast det har jag i och för sig inte gjort på några år, det kommer väl dock förr eller senare. Snart lär jag väl klaga som en annan gammal tant på ryggbesvär, dagens ungdomar och att "det var bättre förr".
 
Skämt åsido, nu ska jag ta mig an och göra lite produktivare saker i någon timma framöver, tack för mig!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: