Hello 2013
2013-01-09 / 23:15:07 / Allt om inget

Ett nytt år, igen! Allas eviga nyårslöfte med att börja träna och gå ned i vikt är inte mindre uttjatat för det. Själv tänkte jag kolla tillbaka lite på de löften jag satte för 2012 och se om jag faktiskt uppnådde mina mål, let's go then:
 
Hjälpa WWF gnom att skänka en summa varje månad till dem och deras projekt - Yes box, gör det fortfarande!
Bli lite mer aktiv - Skaffade mig ett gymkort, så ja, om än jag inte varit där oavbrutet vissa perioder.
Bli mer miljövänlig - Försöker jag att ha miljöaspekten i bakhuvudet så fort jag gör/handlar något, så ja.
Klara körkortet - Idag av alla dagar till och med blev jag godkänd!
Inte handla mer än jag behöver och tänka över det jag handlar ur flera perspektiv - Mitt prylbehov är lägre än någonsin och det jag väl handlar ger jag mer än gärna några extra kronor till om det gynnar oss här på jorden.
 
Trevligt att se mina löften faktiskt uppnåtts istället för att se vilken besvikelse till människa man är som inte kan klara ett par fem "uppdrag" på ett helt år (skämt åsido) . Återkommer i ett nytt inlägg om mina nya löften, om jag ens orkar med några... Hade tänkte skita i all och frossa i ton av snacks istället resterande år. Well, vi får'la se helt enkelt.
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: